zondag 23 maart 2008

Dit zijn mijn vriendinnetjes van mijn klas op het strand Juan Dolio, wat een klassemeiden he. :) Enkele fotokiekjes van op het AFSMIDCAMP. Luis en ik, aan het 'basketten' Suki, een hele coole griet uit de USA. Thomas, Merienne, Hannah, Luis en Jasser. linde, ik merienn en hannah. (USA) toneeltje spelen, wat ik al sinds lange tijd niet meer gedaan had. Verjaardag van Elise! ?, elise, linde, supper grappige broer van elise en ik aan het zwembad in Hato Mayor. Achteraan in de auto, wind vangen. Lindeke De jarige Pinas griezelige kop! elise met haar zus! op Elises verassingsfeestje. Elises zus, zich volledig aan het emotioneren haha Merienne had tijdens het dansen met haar hak op mijn blote voet getrapt jah. haha Het volgende: Op vakantie met mijn ouders in Samana, Las Galeras, een schiereilandje, prachtig prachtig prachtig.

1 opmerking:

Anoniem zei

haha die foto's zijn supper me die wind en da haar voort gezicht ^^
Blij te verneme da je het goed hebt in dominicaanse republiek! :)

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo