zaterdag 28 juli 2007

Aftellen Begint!

Okay nog minder dan een maand en dan is het zover. Ik begin af te tellen! Nu zal alles eeeeel snel gaan, ik voel het. NU beginnen de zenuwe der zowa te kome. Kheb nog zo van die momente waarop ik me zelf als gek verklaar... zoals nu dus. Mijn gedachten worde ook altijd beinvloed door het weer, het weer beinvloed mijn humeur...het is slecht weer. De tijd begint te korten. Kwil nog zoveeel dingen doen en da zal ni allemaal meer lukken. IK probeer nu van elk moment te genieten enzooo... lalala lalala Ik moet wa meer chille! Da zou Seba toch zegge. Seba is ook de chillsten beer die er bestaat, en de grootste levensgenieter die ik ken, geloof mij! Dat is nu wa ik nodig heb, meer chillie willies in mijn leven. Kben vandaag trouwens naar de trouw geweest van iemand van mijn klas. Jot Jot, vndaag is ons Joketje getrouwd met hare Christopher. Ik was wel just te laat gekomen, offcoursss, mohja, ze waren dan ook vijf min. tevroeg begonnen! Toch was alles erna heel schön! Zo'n pas getrouwd koppel straalt iets herboren uit, vind ik! :D

1 opmerking:

Noemi zei

Valentina!
Inderdaad, het begint echt wel heel spannend te worden hé, nog eventjes en je zit al op de vlieger richting je nieuwe stekje. Geniet (in zoverre dat kan) nog even van ons Belgenlandje met zijn goed weer én doe het goed ginderachter!
Ik wens je echt het allerbeste toe, dat het dé ervaring van je leven mag worden! Ik kom hier zeker nog eens terug piepen om te kijken hoe het met je gaat, wanneer ik in Peru vertoef.
Hasta luego!
én ..carpe diem.
Liefs, Noemi & co
http://www.bloggen.be/noemiperu/

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo