maandag 6 augustus 2007

Gastfamilie

Meer informatie over mijn gastfamilie en dergelijke! Ze zijn niet zo gelovig, maar af en toe gaan ze wel eens naar de kerk en moet ik wel meegaan , niet erg, maar interessant! In de week moet ik thuis zijn om 20.00 wat echt te vroeg is! mohja, da accepteer ik wel. En in het weekend moet ik thuis zijn om 24.00 uur, jaja dat is al héél wat anders dan hier :D. Het enigste wat ze echt van mij verwachten is dat ik mijn kamer opruim... meer stond er niet vermeld in mijn dossier. Mijn school is; APEC Fernando Arturo de Meriño... Ik zit wel in een groot huis precies want er zijn 4 slaapkamers, 5 Badkamers!!! Ik heb dus mijn eigen badkamer. ahja, en mijn mamslief is een psychologe, dat zou zo wel eens voordelig kunnen zijn. Zo dat is al wat ik jullie kan vertellen! INtussen probeer ik het dossier op mijn site te plaatsen.

Geen opmerkingen:

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo