zaterdag 25 augustus 2007

Amai!

Dag iedereeeeeeen! Wat een lange reis was me da seg! Negen uur in een vliegtuig is echt te veel, zeker als je niet in slaap kunt vallen. Maar kheb wat naar films gekeken om da tijd te doden. Toen dat we aankwamen in de vlieghaven, stonden daar bijna alle families te wachten en allemaal Dominicaanse afsvrijwilligers. Er werd gejoeld, gejuichen, geroepen, gelachen. Zoveel lawaai da ze kunnen maken, twas echt een chaos. Overal werden er namen afgeroepen, door elkaar, iedereen struikelde over elkaars bagage. Uiteindelijk kwa; ik te weten da mijn familie er nog ni kon zijn dus hebbe we vier uu r gewacht in de vlieghave op een bus! Dus ondertussen wat gebbabeld in engels, ging vrij goed ondanks mijn buis voor mondeling examen van engels, we hebbe wat spelletjes gespeeld. Dominicanen zijn echt amusante en lieve mensen! Het Zijn heel mooie mensen. Het land zelf is echt leuk, mooi, overal palmbomen, zee, gevaarlijk verkeer, reggaetonmuziek,... Dus dan kwam de bus eraan en zijn we naar het AFSkantoor gereden, en heb daar twee uur op mijn familie gewacht. Ik was echt blij toen dak die vertrouwde gezichten zag. Mijn mam is heel lief, mijn zus ook, en mijn broertje is zooooooooooooooo schattig! Heel behulpzaam, wil altij vanalles voor mij doen. Mijn papa is heel netjes Hier logeren nog twee nichtjes die de hele tijd mij aanstaren, precies of ik een buitenaards wezen ben haha, maar ze zijn wel vriendelijk. Ze hebben mijn kamer versierd met balden waar ze vanalles op hebben geschreven, I love you, welkom in de fa;ilie, ze hebben me heel leijke haarrekkers gegeven. Alles is hier kitcherig, overdreven echt. Ik heb een groot zalig bed, ik hier al heel goed geslapen. Dus nu zit ik hier binnen, mij af te vragen of ik vandaag iets ga doen. Ik hoop da mijn zus mij meeneemt naar buiten, want ik ken hier de weg ni. IK moet nu dringend weg, ik laat zo snel mogelijk iets van mij horen. Ik mis iedereem, mnaar laat het ni aan mijn hart komen. I Go with the flow.

Geen opmerkingen:

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo