zondag 16 september 2007

De lange busrit heeft iedereen uitgeput, veel mensen waren ziek geworden o.a. ik natuurlijk. Playa Guavaberry Typische hutjes. Zoals je hier ziet, tusen de pauze dansen. Andris, mijn supertoffe neef , een echte pimp, populair bij de meisjes, goede salsadanser en echt geflipt! tot en met... Mijn broer Abel in JuanDolio Beach. Mijn zus en Lara. Mijn huis! Bekijk het tralieswerk, super goed beveiligd. De grote ruimte rechts dient voor twee grote jeeps. Brian, een zaaaaaaaallige kerel, echt te komisch whaha en Adelfa Dit is Estrella, de meid, een hele lieve dame die zoooo goed kan koken, mijn bedje elke dag mooi opdekt en altijd staat te glimlachen. Nemesis, Adelfa en Patricia Angel Hahahahaa Oei een lelijke foto hihi, Hier heb je Jedick (die een oogje op mij heeft en me graag achtervolgt en je uren op een doordringende manier kan aanstaren) en ik. De dansgroep voor de 'promocion' (wat je in België chrisostomos noemt). Zie mij daar volledig alles geven. Elk jaar is er een dansgroep die word begeleid door een professionele dansleraar. Hiervoor moesten we auditie doen, ik was er gelukkig door! samen met mijn vriendinnen. Pedro en ik, de meest geflipte van heel de hoop, vriend van mijn broer en kerel die het niet kan laten om me elke dag op te bellen. Maarja Bellen hier is een normale bezigheid: contstant telefoon- of Gsmgerinkel bij iedereen thuis. Lara en Luis Jose, een uitgaansvriend en vriend van mijn broer Vladimir. Mari Pili en ik Ik, Patrica en nog eens Patricia net voor het uitgaan. Randy aan de gitaar, kind aan huis met passie voor muziek, Madeline en? , twee vriendinnen van mijn zus, en de meest Overdreven luidruchtige personen op deze aardbol! Hier geven ze een show zoals je ziet: verkleed aan het rappen en dansen, echt hilarisch! Angel en ik, nog eens een goede vriend, mijn klasmaat, de pimp van de school... Gekte in de bus met Rene, ook een goede vriend van mij, een superrrrr grappig kerel, een echte lolbroek.Marcos en ik, een heeeeeelle lieve jongen, ook een vriend. Dansen is hier de normaalste bezigheid. Uitrusten in een hotel in Puerto Plata : Gratis eten en drinken, de hele dag door, zwemmen in het zwembad en in de zee, veel plezier maken... Het Binnenland of 'El Campo', prachtig! Mijn nicht Yilandis en ik Prachtig uitzicht! Tijdens onze rondreis door de dominicaanse republiek! Mijn vriendinnetjes: Dalli, Patricia, Nemesis, ik en Adelfa Guavaberry! Dag met alle Afsers, hieronder de Belgen: Lara, hum hum, Tomas en Linde. Als je de fotos wilt vergroten moet je er op klikken. Binnenkort doe ik terug verslag van de gebeurtenissen.

Geen opmerkingen:

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo