zaterdag 13 oktober 2007

Gegroet iedereen! Het is weer lang geleden dat ik nog eens iets van mezelf heb laten weten, wel hier ben ik weer, om heel snel en kort iets van me te laten weten. Het gaat nog steeds goed met mij, alhoewel het een tijdje minder met me was omdat ik terug heimwee kreeg. Ik miste al mijn dierbaren terug en als je zo hoort dat je vriendinnen leuke dingen samen doen dan word je wel wat emotioneel omdat jij er normaal gezien bij had moeten zijn, maarja... Nu heb ik alles onder controle en amusseer me nog steeds. Gisteren ben ik naar een optreden geweest van Wisin y Yandel, mijn favoriete reggaetonduo. Het optreden viel wel mee, de muziek was heel goed, maar ik zit middenin een groepje krijsende fans, jah... ik werd vaak van de ene naar de andere geduwd en ik werd er ZOOO zot van dat ik tegen een paar meisjes eens goed mijn gedacht heb gezegd haha, ja in het spaans, op sommige momenten kan ik heel vlot en snel spreken en daar ben ik trots op, dat was ook mijn doel. Als je zo tegen elkaar geplet word dan zijn er jongens die daarvan profiteren en niet van je af kunnen blijven, maar daar heb ik ook eens goed mijn gedacht tegen gezegd :) Regelmatig werd er met bier in het rond gesmeten, dus iedereen stonk wel naar de bier, en 4 keer werd er water op het publiek gespoten voor de verfrissing, het was veel te warm Vanavond ga ik nog naar een concert van calle 13, ook een reggaetonduo, de papa van Lara heeft gratis VIP Plus tickets voor ons kunnen regelen, zalig. Zo nu moet ik me gaan klaarmaken, ik heb niet veel tijd, mss komt morgen het vervolg, en ditmaal iets uitgebreider. muah muah muah

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag lieveke!
Ben blij dat je je terug beter voelt! En geniet daar maar volop van al het leuke en van je vrienden daar ...
Dikke kus
en hopleijk tot snel ...
Sarah

Unknown zei

Hej Valentientje,

Ik zie van onze 'zogenaamde reünie' al ni veel in huis komen zenne, iedereen heeft altijd wel iets anders te doen (ook ik) dus maak je geen zorgen!! En als het er al van komt, zal jij vast een van de onderwerpen zijn ;-). Hier loopt alles in pius-x een beetje zoals vorig jaar, mevr. Wuyts heeft Sam weer aan de haak geslagen die heel 6wkd gaat begeleiden. Celine gaat 2 liedjes zingen waarvan ze zich bij 1 ervan zelf begeleidt op piano. Ze gaan nu heel leuke koorstukken doen (vb: queen - somebody to love), zal niet gemakkelijk zijn, maar ben wel een beetje jaloers :-). In het conservatorium loop ik dikwijls Raf tegen het lijf, alles gaat er goed mee, en ook Maya (van de wkd-klas boven ons) en Magda zie ik ook dikwijls lopen. Ik denk dat deze ervaring u heel hard ga veranderen en ik vind da erg moedig van u. Ik zou nooit een jaar van huis weg kunnen gaan. Dus ik ben trots op u da ge zo zelfstandig bent :-). Nog heel veel plezier maken!! En voorzichtig in dat verre land eh :-). We denken aan je!
Groetjes, xxxxxxxxxxxxxxx

Katrien

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo