vrijdag 16 november 2007

Promocion

Dit zijn allemaal foto's van de promocion. Promocion kan je mss vergelijken met Chrisostomos maar dan veel toffer! Iedere school moet een eigen ""uniform" ontwerpen, en de school met het mooiste uniform wint. Wij hebben dus een roos met bruine T-shirt en de jongens hebben die in het blauw, plus nog een pet, een handdoekje, een zijtas, een teekannetje, een vestje en een polo. Dat is heel wat, en daar hebben we ook veel geld voor moeten betalen. Maar nu moet ik dringend gaan slapen dus binnekort vertel ik er veel meer over!!! De fotos staan niet in volgorde, de beginfoto staat helmaal onderaan. Dally con mucho flow, Ik ( die er weeeral zo vreemd op sta!!), Carolina, Nemesis en Patricia, check die handjes tsssssss! :) De Dansmeisjes, las Tigeres! :) Frederick, een goede vriend en ik. ayyy ke lindo... Nemesis,?, ik, Randy,Patricia, Nathan, Grappige Lizbeth, (onderaan) Linette of Boca Chula (vanwege haar dikke lippen), Boti en Carolina. Opweg naar de Mc Donalds. Dally en Nemesis, mijn twee beste vriendinnetjes in de school, achteraan in de auto.Na de show, met zijn alleen naar de Mc Donalds! Whaha Emely (samen met mij, officieel de zotste personen van de schooL) en Lizbeth, een hele show aan het geven! De Pirulu-dans, een bekende merenguedans. Veel ambiance, gejuich, gedans. ZOEK MIJ!! Promocion-zeppelin gedragen door, Jedick, Dalina en Rockee De Prof dansers: ?,Nathan, Italia, Randy en Boti, en op voorgrond, ?kind met Carlitooo! De poster van onze Promocion. De Dansers van de Reggaeton Zona, BV's zoals je in Vlaanderen zou zeggen, hier zijn het BD'S (Bekende dominicanen). Mijn dansgroep "Impacto", ik sta er nu juist ni op! Patricia, alles aan het geven met Frederick. Ook de kleintjes van de R. Zona deden mee. De Dansers van de Reggaeton ZOna: Boti, Randy, Nathan en Italia. Supertoffe kerels! Catherine, ik en Emelytje! net voor het dansoptreden. Jah nogal gangsta eh... :) Het dansen zelf: zie mij helemaal rechts met een zwart petje. De duodans. Het klaarmaken!

Geen opmerkingen:

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo