donderdag 27 december 2007

De 31ste ga ik niet met mijn familei vieren omdat ik de dag erop thuis moet zijn omdat ik de tweede , vroeg in de ochtend vertrek naar de "PICO DUARTE". Dat is de hoogste berg van de DOminicaanse Republiek. De zevende komen we terug. Mijn familie gaat naar el Campo "Baraona" heel ver van Santo DOmingo. Het heeft dus geen zin om mee te gaan als ik de volgende terug moet thuis zijn, dus blijf ik ineens thuis. Dat vind ik helemaal niet erg want dan ga ik gewoon mee met mijn vrienden. We gaan eerst naar de zee, zelf een feestje bouwen en daarna rond vijf uur gaan we naar een discotheek... Dus da zal wel plezant worden zeker... :D Dus wat ik eigenlijk wilden zeggen. Stuur me aub niet teveel mails meer de volgende dagen ,want tegen dat ik terug thuis ben dan heb ik weer tonnen mails gekregen en weet ik niet waar te beginnen met antwoorden en dat is zo lastig voor mij omdat ik daar niet al de tijd voor heb en blablabla om vele redenen, en dan geraken er mails in vergetelheiden dan ontdek ik een maand later dat ik die nog steeds moet beantwoorden, mar enfin... Geen mails sturen in die tijd aub. Dankuwel! Veel Liefs! Met m'n beste wensen voor jullie allemaal! Hier nog wat foto's: FEESTJES IN "DOUBLESSS". Ik ga vaak uit met de AFsvrijwilligers en hun vrienden, dat is altijd zo plezant!Charlotte, altijd superactief en vrolijk! Amy uit de USA en Ruta uit Ijsland! Lara die een salsake legt. Aldo, Julio en Charlotte Lindeke met Jose! Ik, Linde, Julio en Charlotte. Voor meer fotos van mij en mijn vrienden moet je gaan kijken op de site van mijn vriendin Charlotte die in één van de dagen je bij mijn links kunt vinden.

Geen opmerkingen:

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo