zaterdag 26 januari 2008

Terugzien van mijn sebje

Jah ik heb geen oog dicht gedaan deze nacht door de zenuwen en vandaag heb ik bijna niets gegeten, ook door de zenuwen. Ik was constant naar de klok aan het staren. Om 16.40 zou het vliegtuig vanuit Spanje aan komen. Ik wou het liefst meteen vertrekken en met mijn eigen ogen willen zien dat het echt waar was dat Seba zou komen, ik kon het nog niet geloven tot het moment dat ik hem zag... Ik heb heel de dag al springend en al lachend door gebracht, niet normaal eigenlijk als je mij bezig zag. Toen we onderweg waren, iedereen behalve mijn zusje omdat ze menstruatiepijnen had, en we in de buurt van het vliegveld waren zag ik om 16.38 een vliegtuig van dichtbij neerdalen, een vliegtuig van Iberia, dus daar moest hij soieso inzitten. Toen kreeg ik het, helemaal overwelmd door emotie haha, ik moest heel hard lachen en tegelijkertijd stroomden traantjes over mijn wangen. We hebben zolang gewacht in de vlieghaven, bijna een uur, zijn bagage was als laatste verschenen. Ik was mezelf ana het opvreten van de zenuwen en elke keer dacht ik dat ik hem zag en flitste er een schok door mijn lijf en dan zag ik ineens een skinhead met een seba-outfit, en zo ging het maar door. Ik was al aan het zeggen tegen iedereen: Jah waarschijnlijk zal hij zijn rode t-shirt aandoen want hij weet dat ik dat mooi vind en hij zal soieso naar de kapper zijn geweest voor mij omdat hij weet dqat ik zijn haar graag fris heb. Uiteindelijk was hij er dan, mijn voorspellingen waren juist :)!! Wat een gelukkig moment was dat, hem eindelijk nog eens stevig vastnemen en een goede kus geven! Ik vind dat de foto is zoals in de films :).schattig eh! :D Familiefoto , ik was juist vanalles aan het regelen met Alain (een belg die hier werkt en zijn appartementje ter beschikking stelt voor seba en mij) voor ons klein reisje naar Puerto Plata! Daarna direct naar de ZOna Colonial gegaan om hem al van de eerste keer iets te tonen van de stad. Thuis aangekomen kreeg ik ineens allemaal cadeautjes, twee leesboeken (harry potter7 jaja), watjes, AIKI NOODLES en een pot CHOCO (DANKU MAMA), tijdschrift Familie (danku Caroline hahaha), ja broeken met een groter maatje,... en brieven van mijn twee schattekes Iante en Benoitte, ik was zo verrast! Ik was zo gelukkig en heb er echt plezier gehad met het lezen. Enja, Seba en ik mogen elkaar niet te veel aanraken want de kleine kindjes mogen dat niet zien en dat is ook deel van de cultuur hier. Dus dat is wel een beetje hard, maar we doen het heel goed. Seba slaapt nu bij mijn twee broertjes, ik denk wel dat ze goed met elkaar overeen komen. Iedereen heeft hem graag denk ik. In de Pizzahut!haha, Estrelle en Laratje

Geen opmerkingen:

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo