donderdag 24 januari 2008

mijn mama en Estrella altijd voor ambiance aan het zorgen. Hier dansen ze op Haitiaanse muziek "GAGA"Mijn vriendin Patricia die mee deed aan Miss verkiezing 'MIss Tierra. Halve finale, ze was er door. Vandaag ga ik seba eindelijk terugzien, ik kan het echt niet geloven . Het is zo vreemd dat er iemand uit belgie, een vervreemde wereld, naar hier komt. Ik ben enorm opgewonden. Iedereen hier wil hem zien en vooral dan de Dominicaanse meisjes. Ze hebben hem op foto gezien en amai, ze vinden hem hier allemaal precies wel heel knap :). Ik zal een oogje in het zeil moeten houden :). Zondag gaan we voor vier dagen naar Puerto Plata. Mijn mama heeft daar een belg op de kop getikt die hotelkamers en een appertementje verhuurd vlak naast zijn huis. En dit voor heel goedkope prijzen: 40 euro per nacht met eten en al inbegrepen. Hij stelt voor om voor onstaxi te spelen als we ergens naar toe willen of ons mee te nemen op bepaalde excursies enz... Wat hebben wij geluk zeg! Verjaardagsfeestje van Dally een meisje van mijn klas. Op deze foto zie je Angel en Nemesis reggaeton dansen. Linda (Duistland), Linde, Charlotte y yo. Ik krijg nu lessen Italiaans, zalig! Ik denk dat als in Belgie kom ga zien om de lessen daar verder te zetten omdat het wel een mooie taal is. Enjah zoals verwachten is onze leerkracht ne ferme :) Alle meisjes zijn weg van hem en volgens mij heeft hij dat wel door door al dat gechiechel en gegil als hij schouderklopje geeft op de schouder va een meisjes vooraan de klas of als er een paar meisjes mislukt stiekem fotos van hem proberen te trekken,... amai. Okay hij is knap, maar mijn liefje is knapper :). Op straat word ik vaak aangesproken als "Italianaaa" , echt iedereen, iedereen, iedereen denkt dat ik een Italiaanse ben en als ze mij spaans horen spreken denken ze dat ik van Brazilië of van Portugal ben omdat ik het portugees accent heb, tiens,... Als ik dan zeg dat ik uit belgië kom trekken de meesten hun wenkbrauwen op; België is niet zo bekend... Allee, nu zit ik hier nog vijf maandjes, dit jaar gaat snel voorbij zijn!

Geen opmerkingen:

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo