woensdag 5 maart 2008

Even een kleine melding; Ik hoop niet onbeleefd over te komen maar gelieve mij even niet meer zoveel mails te sturen. Ik spendeer mijn tijd hier thuis meer aan de pc dan wat anders omdat ik heel wat mails te beantwoorden heb. Ik krijg tegenwoordig ook eens huiswerk mee naar huis en moet spaanse boeken lezen en brieven schrijven. En ik denk dat ik ook wat meer aandacht moet geven aan mijn familie want ik zit zoveel op mijn eigen kamer, als ik thuis ben. Met mij gaat alles nog steeds goed. Vandaag had ik nog wat heimwee naar belgië. Er zijn steeds meer en meer afs-studenten die vrijwillig naar huis gestuurd worden. En nu zou ik graag een reisje naar het buitenland willen plannen. Vanaf hieruit is een reisje naar Cuba, hOnduras, VEnezuela, Panama,.. wel goedkoper dus mss profiteer ik er wel van. Sinds vorige week heb ik een neuspiercing laten schieten. haha, waarschijnlijk zijn er heel wat onder jullie die hard verschieten. Het heeft mij 600 pesos gekost, dat is 12 euro. Hier heel goedkoop dus, dat is de reden waarom ik het gedaan heb. In Belgie denk ik er nog eens niet aan om zoveel uit te geven aan iets wat (dacht ik) 'pijn' doet. Maar eigenlijk deed het helemaal niet zo veel pijn, je moet er helemaal geen schrik van hebben. De man die het deed, deed het voorzichtig en gebruikte een steriele naald voor degenen die achterdochtig zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hebt gij echt een neuspiercing laten schieten??? Ik kan da bijna nie geloven! Hahahaha laat de volgende keer is ne foto zien, anders geloof ik da echt nie .... Have fun sweetheart! XXX Sarah

Anoniem zei

Ik dacht al da ik iets in je neus zat op de fotos dat er daarvoor niets was.
Vond de mijne toch serieus pijn doen, maar mooi aandenken aan Costa Rica. Zou het in Belgie wss ook ni echt aangedurft hebben.
Ik zou zeggen, legt een voorraadje aan want die dingen zijn hier suuuuuperduur, in vergelijking me daar toch.
Zoen
Zan Iris

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo