donderdag 20 december 2007

Ambiance op het afsfeestje!
De Mini-Danscompetitie van salsa en merengue. Ik danste samen met Stefano een jongen uit Italië en we hebben uiteindelijk gewonnen YEa! Als je goed kijkt kun ju onze medailles zien, jaja zelfs met medaille!!
KARAOKE!!! Aldo een zalige kerel en ik, het liedje "We like to party" van de vengaboys aan het zingen.
Hahaha !!!!
Julio en Charlotte, nu een koppeltje, twee schatten van personen! Na dat we zijn uitgeweest reden we rond drie uur 's nachts naar de zee en zijn we met ons kleren aan het water in geplonst. Dat was echt heerlijk, zo'n nachtelijk plonsje in het lauwe water. Daarna zijn we om ongeveer vijf uur nog een cheemey gaan eten. Cheemy is een dominicaans broodje met jah vlees, ajuinen en verschillende sausjes,... heeel lekker. Op vele plaatsen zie je mensen tot 6 uur sochtends cheemies maken.
Ik heb Moises aan het werk gezet om zijn spieren wat te trainen want hij verliest altijd tegen mij bij vechtspelletjes tot zijn ergernis. Abelito kwam er ook ineens bij om te laten zien wat voor spieren hij had haha. Dat kind heeft zoveel bevestiging nodig en ik geef hem dat dan ook want zijn ouders doen dat niet echt, vooral mijn pa niet.
Lara, mami, linde en Papi :D
Halo Iedereen. Hier is het een gewoon leventje, eens ben ik blij dan ben ik weer triest dan verveel ik mij, dan amuseer ik mij rot. Vorige nacht, of zeg maar deze ochtend, het was weeral laat want ik kwam van aan afsfeestje, het was heel plezant trouwens! Maar enfin, deze ochtend voor het slapen, was ik me aan het inbeelden dat ik terug in België zou zijn; met al zijn voordelen maar ook met zijn nadelen. Ik zou al mijn vriendinnen, familie en mijn vriendje terugzien, maar toch werd ik zo triest van de gedachte dat ik dit hier allemaal zou moeten missen. Het gaat zo'n enorme verandering zijn. In dit land bruist het van leven, op elke hoek van de straat weerklinkt er luide muziek, autos, veel brommers, veel mensen op straat die staan te praten te dansen de drinken of domino te spelen, overal vrolijke goeldachse luidruchtige dominicanen. Het leven is veel socialer! Hier heb je zoveeel kleur in de straten, het is hier mooi, spijtig dat er zoveel vervuild word! De mensen zijn zoveel spontaner tegen mekaar en bij veel mensen die ik hier ontmoet lijkt het of ik ze al heel mijn leven ken. Wat gaat dat zijn als ik terug in België ben! Wat een verandering: de kleuren vallen grotendeels weg, propere wegen, stilte, geen muziek, serieuzere mensen op straat. Het gaat moeilijk worden om teurg te keren. Maarja gelukkig zit hier ik hier nog veel maanden, tijd om nog zoveeel te doen om nog zoveel te zoien van het land :D
Okay tot hiet eventjes, ik ga nu naar een verjaardagsfeestje van iemand van mijn klas!
tot hoors!

1 opmerking:

Anoniem zei

Amaaj je maakt toch echt wa mee he gij! Het moet echt zaalig zijn! (: Ja alles heeft zijn voor en nadelen he.. Ik zou toch liever hier willen blijven..
Valentje , geniet nog he meisje!
dikke kus en knuffel van Sien!
Bye xXXXx

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo