vrijdag 21 december 2007

Dieven

EL diablo! Ze hebben hier nu al drie keer proberen binnen te breken. Vorige maand een keer , vorige week ging de poort op onverklaarbarewijze open en kwam er een zwarte auto binnen gereden met weet ik veel, een dief in die probeerde binnen te komen via de keukendeur , gelukkig was estrella hem voor en kon ze de deur toe trekken. Mijn ouders waren niet thuis, de twee autos stonden er niet, dus daar wilden die mannekes van profiteren. Nu juist weeral hetzelfde, weeral dezelfde mannen die onze garage binnen reed en Estrella kon weer juist de deur toe trekken en op slot doen. Ze hebben het echt op ons gemunt. Estrella stond te bibberen van de schrik, ze zegt dat dieven meiden vermoorden want meiden hebben een heel lage status en zijn echt niet belangrijk. Zelfs binnen de huismuren ben je niet echt veilig!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

O MY GOD Valentinake meent ge da??
was je thuis?
o my god!!!! DIOS MIO...
maar hoe kunnen die dieven in godsnaam binnenbreken, dat kan ik gewoon niet geloven!!
maar ale ik bel je snel.. en nog iets van lindeke gehoord?
maak me een beetje zorgen om haar

Larita... dikke zoen

Anoniem zei

Amaj zo erg da da gewoon kan gebeuren, terwijl ge thuis zit en terwijl da da zo allemaal duidelijk gebeurt! :S

SANTO DOMINGO

SANTO DOMINGO
De Hoofdstad

Tijd in

Santo Domingo